• Dove • żel pod prysznic Silk glow

Coraz bardziej czuć jesień w powietrzu. Ranki mimo, że są słoneczne, to jednak coraz bardziej chłodne. Wieczory robią się coraz dłuższe - chętnie spędzam je pod kocykiem, zaraz zacznę coraz częściej parzyć herbatę i robić ciepłe kakao. Jest jeszcze coś, czego nie potrafię sobie odmówić w chłodne dni, a mianowicie gorące kąpiele. Zaparowana łazienka, pełna wanna wody i pachnące kosmetyki - żele, kule do kąpieli czy peelingi to właśnie moja bajka. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat żelu pod prysznic Dove Silk glow.


Klasyczna dla Dove buteleczka zawiera w sobie biały żel o gęstej konsystencji i słodkim zapachu z nutą zapachową typową dla tej marki. Żel bardzo dobrze się pieni, więc wystarczy go niewiele do umycia całego ciała, co znacząco wpływa na wydajność. Jestem z niego zadowolona, ponieważ nie wysuszył mi skóry, a wręcz ją nawilżył - słyszałam, że są na tren temat podzielone opinie. Kosmetyk trafił do mnie wraz z jednym z boxów Shinybox, jednak wiem, że w ostatnim czasie był na niego boom podczas promocji w jednej z drogerii i wcale się nie dziwię - był w dobrej cenie. Na co dzień możecie dostać go w każdej drogerii, w różnych wersjach zapachowych i cenach w granicach 9-12 zł za 250 ml.


Znasz kosmetyki Dove? Jakiego żelu obecnie używasz?

7 komentarzy:

  1. Żele z Dove są jednymi z moich ulubionych. Uwielbiam je za kremową konsystencję i to, że nie wysuszają tak skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Dove miałam klasyczną wersję nawilżającą. Pamiętam, że bardzo długo 'męczyłam' się z pojemnością 750 ml. Skubaniec był niesamowicie wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dove pod prysznic u mnie sprawuje się zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele marki Dove cieszą się sporą popularnością, ale ja rzadko po nie sięgam. Mam wrażenie, że kiepsko spłukują się ze skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki Dove. Bardzo lubię zapach tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam piankę z Dove, ale została w PL. BYła całkiem fajna. Od czasu do czasu używam żeli kremowych z Dove bo fajnie nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger