• Yankee Candle • Car vent stick Vanilla cupcake

Właśnie sobie uświadomiłam, że dawno nie było zapachowego posta, które część z Was bardzo lubi. Dzisiaj zatem przychodzę do Was z opinią na temat odświeżacza powietrza do samochodu Yankee Candle Car vent stick Vanilla cupcake. Skusiłam się na niego jeszcze w lutym, kiedy był tańszy na Goodies z racji zapachu miesiąca. Jak wiecie bardzo chętnie kupuję tą formę zapachów do samochodu, jednak nigdy wcześniej nie zdecydowałam się na ten wariant. Czemu? Jakie były moje obawy?


Producent obiecuje, że Vanilla cupcake to zapach waniliowej babeczki, czyli połączenie lukru, aromatu cytrynowego, wanilii i biszkoptu. Obawiałam się, że będzie to zbyt mocny i słodki zapach na niewielką powierzchnię samochodu osobowego, więc dotąd go unikałam. Przyznaję się bez bicia, że skusiła mnie obniżona cena i fakt, że chłopak ostatnio i tak zawiesił jakiś waniliowy zapach...
Okres zimowy jest idealny dla tej formy zapachów, ponieważ ciepło płynące z kratek wentylacyjnych uwalnia zapach sticków. Szybko okazało się, że zapach jest przyjemny, ale nie męczący. Zdecydowanie wyczuwalny jest zapach wanilii, jednak nie jest on nachalny i nużący jak w niektórych tanich zawieszkach. Tradycyjnie podkreślam, że na jednorazowe użycie wystarczają spokojnie 2 sticki (w opakowaniu są 4), więc regularna cena 26 zł okazuje się nieco bardziej do zniesienia ;)


Lubicie słodkie, waniliowe zapachy?

17 komentarzy:

  1. Ja za wanilią nie przepadam, ale fajny bajer:) na inny zapach bym się skusiła, jak będę mieć już własne autko

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie forma stickow, ale ja wybiore inny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam autaaaaaa , ale jka będe mieć to pewnie będzie cały wypachniony :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny gadżet!Gdybym to ja prowadziła to ok, ale nie sądzę by mój luby zgodził się na babeczkowy zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach wanilii i myślę, że ten wariant mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi, że by mi się przydały. Babeczkowy zapach kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbieram się do opisania moich pierwszych sticków :) wybrałam zapach groszku pnącego

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej wybieram bardziej orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wanilia to nie mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosuję odświeżaczy do samochodu. Niestety szybko mnie mdlą, a to może być niebezpieczne podczas jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z YC do samochodu miałam tylko papierowe zawieszki, ale nie sprawdziły się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam samochodu, ale myślę, że bardzo przyjemnie Ci się jeździło :) Chętnie bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wanilię:3 Myślę, że polubiłabym to cudo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger